9 Mayıs 2015 Cumartesi

SONUNDA BLOG AÇMAK

 2 ay oldu ben instagram'da bir hesap açıp bookstagram olalı. Bookstagram açmayı da ani bir şekilde karar vermiştim, blog açmaya da aynen böyle oldu. Instagram'da çok uzun süredir bilinen bir Bokstagram olmasam da 2 ayda bayağı ilerleme kaydettiğimi düşünüyorum. Her zaman görüyorum blog reklamlarını. Her bookstagram hesabının blogu vardır neredeyse. Bugün kuzenim bizim evimize gelmişken ve o bu blog işlerinden bayağı anlıyorken artık benimde açmam gerektiğine karar verdim ve işte karşınızda
                   LONDRA KİTAPÇISININ BLOGU !!!!!!!!!!!!!!!
  Elimden geldiğince etkin olmaya ve her okuduğumu uzunca yorumlamaya çalışacağım ama her okuduğumu yazmak zor olacakmış gibi geliyor. Sadece kitap değil film yorumu ve ayrıca yeni haberler ve kitap alışverişlerimden de bahsetmek istiyorum. İki hafta sonra sınav haftam başlıyor. Belki o zamana kadar tam etkin olamam ama ondan sonra elimden geldiğince sizinle görüşlerimi paylaşmaya çalışacağım. Umarım memnun kalırsınız xx
 instagram: londrakitapcisi
 asıl instagram hesabı: serra_irem
 twitter: 50ShadesOfSerra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder