18 Mayıs 2015 Pazartesi

Kaçınılmaz Kitap Yorumu

 

  Ayy ilk kitap yorumu çok heyecan yaptım şuan !!!!!!!!!!!!!!
Nereden başlamam lazım şuan bilmiyorum. Bu işte yeniyim lütfen bilgisizliğimi mazur görün. Burası instagrama yazmaya benzemiyor.
  Evie, sürekli kabus gören ve bu kabuslardan kaçamayn üniversiteye yeni geçmiş bir kız. Kitapta anlatıldığı üzere fazlasıyla mükemmel. Tüm erkeklerin keseceği, okulda oğlanlar sıralama yaptığında ilk ona girecek, hiç oynamadığı bir sporu ilk oynayışında becerecek kadar mükemmel anlatılıyor. Mükemmel anlatılan karakterleri sevmem normalde. Bence gerçekçi olmuyor. Sonuçta kimse mükemmel değildir ama ben Evie'yi sevmiştim. Isındım yani. Sadece sürekli erkekler arasında karar verememesine gıcık oldum.
  Kitabın erkek ana karakteri Reed... Reed de yine mükemmel anlatılan bir karakter. İnsanın gözünde çok karizmatik canlanıyor. Hatta kıza ne zaman bir şey olsa hemen yardım ediyor böyle herkesin kestiği ama kimseye yüz vermeyen kişi Reed işte bu kitapta. Ben Reed yerine diğer karakter Russel'ı tercih ediyorum nedense. Russel da Evie'nin geçmişteki ruh ikizi oluyor ve komik, yardımsever biri. Evie'ye kızıl diyor ama kızın saçları kahverengi. Işıkta saçlarının kırmızı durduğunu söylüyor( aynı saç rengi bende de var bilirim hjsh) Russel tüm kitap boyunca o kadar düşünceliydi ki Evie'ye karşı ben Team Russel diyorum. Bir de inek, sevimli Freddie'miz var. Fredie'de Evie'nin kayıp ikizi gibi bir şey oluyor çünkü çok benziyorlar. Ben Evie, Russel ve Freddie dostluğuna bayıldım.
 

  Biraz kitapla ilgili düşüncemden bahsedersem kitabın orta düzeyde olduğudur. Melek kitaplarını çok severim ve çok melekli kitap okudum. Bu kitapta da bir farklılık göremedim genellikle aynı konular işleniyor. Bu kitapta kızın öngörü görme gibi özellikleri vardı o kadar onu haricinde bir farklılık göremedim. Ayrıca erkek karaktere çok önem veren birisi olarak üzülerek söylüyorum ki Reed beni bir Patch kadar etkileyemedi. Her akılda güzel canlanan en sevdiğimiz olmuyor. Ama serinin diğer kitaplarını merakla bekliyorum. 4 kitap sanırım hepsini okurum. Çünkü okurken sıkılmadım. Son 100 sayfa da olay boldu. Ayrıca Yabancı Yayınları hep ayraçlarıyla benim beğenimi kazanıyor. Şunu güzelliğine bakar mısınız? Umarım serinin diğer kitaplarının da kapakları ve ayraçları güzel olur ve umarım beni ilk kitaptan daha çok etkilerler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder