18 Mayıs 2015 Pazartesi

Kitap Alışverişi!



  Bu hafta bayağı güzel bir alışveriş yaptım. Yeni çıkandan tutun, uzun zamandır isteyip başka kitaplardan fırsat bulamadığım kitapları aldım.
  Karanlıkta buldum seni ve Yabancı'yı uzun zamandır istiyordum ve Ankara Kızılay'da sürekli alışveriş yaptığım kitapçılar Çarşısından ikisini de 12 tl'ye aldım. Korsan değiller ama oradaki satıcılar saolsun artık beni tanıdıkları içi indirim yapıyorlar :D Seçilmiş Kişi'nin kitabını da yine aynı yerden 10 tl'ye aldım. Filmini izlediğim için merak ettim.
  Kurucunun Kızı'nı D&R'dan çoook istediğim için normal satış fiyatı ile aldım. Herhangi bir indirim yapılmadan ama hem ciltli hem ucuz olunca insan kendini durduramıyor asdfg
  Kafkaokur her ay takip ettiğim tek dergi. Çıktığı günden beri severek okuyorum. D&R, Dost, Arkadaş veya diğer kitap satış nokjtalarından 8 tl'ye bulabilirsiniz. Bu ay Sabahattin Ali var! Hafta sonu hentbol antrenmanından sonra kendimi dergiyle ödüllendireyim dedim ve aldım.
  Annemin arkadaşı saolsun bana Telepati'yi almış. Böyle arkadaşa can kurban asdgfh D&R'dan aldığı için(hediye pakeetinden anladım) 30tl'dir.
  Hafta sonu annemin duygularını sömürerek Ankamall'e götürttüm zorla kendimi. D&R'ın 10 tl indirimini kaçıramazdım. Tatlı Şeytan ve Tatlı Tehlike'yi zaten almak istiyordum; indirim bahane oldu. Ama bazıları kalbini dinler tamamen o anki ruh halimle ucuz bulmuşken alayım dediğim bir kitap. Güzel yorumlar da okumuştum. Benim Uzak Yıldızım'sa indirimde değildi. 17tl'ye aldım ama değerdi, aylardır çevrilmesini bekliyorum. O da arada kaynadı. Bir daha D&R'a gideceğim. Çok güzel kitaplar indirimde. Karanlık Zihinler kalmamıştı başka bir D&R'a bakacağım bu hafta. Siz de bir bakın derim. Bu ay babamla da kitap alışverişine çıkacağım. Onu da paylaşmaya ve sizi bilgilendirmeye çalışırım xx


instagram: londrakitapcisi
gerçek hesap: serra_irem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder